
Mokiniai pristatė savo projektinius darbus tema „Pasaulio mokyklos“, kuriuose lygino keturių šalių – Anglijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Rusijos – švietimo sistemas. Pristatymų metu buvo aptarti svarbiausi kiekvienos šalies mokyklų aspektai: mokymosi struktūra, vertinimo sistema, atostogų laikotarpiai bei mokyklinis maitinimas.

Pristatymų forma buvo daugiakalbė – mokiniai kalbėjo anglų kalba ir pasirinktąja antrąja užsienio kalba (prancūzų, vokiečių arba rusų). Jie naudojo vaizdingas skaidres su raktiniais žodžiais, nuotraukomis, lentelėmis ir diagramomis. Kai kurie darbai buvo papildyti trumpais vaizdo įrašais ar interaktyviais klausimais, įtraukiančiais auditoriją.

Pristatymų metu mokiniai:


Išsamiai paaiškino pasirinktos šalies švietimo sistemos struktūrą;

Pateikė faktinę bei įdomią informaciją apie kasdienį mokyklos gyvenimą;

Atsakė į auditorijos klausimus ir diskutavo apie pastebėtus panašumus ir skirtumus tarp šalių.

Šis projektas paskatino mokinius gilinti kalbinius įgūdžius, lavinti viešojo kalbėjimo gebėjimus, ugdė kultūrinį sąmoningumą bei skatino domėtis kitų šalių gyvenimo realijomis. Pristatymų sesija vyko draugiškoje, palaikančioje aplinkoje, kur kiekvienas galėjo drąsiai išreikšti savo mintis ir pasisemti vertingos patirties.

Projektą organizavo užsienio kalbų mokytojos Ina Puidokienė, Jolita Šneiderienė, Renata Urbonavičienė ir Ala Kakoškina.