Komiksas – tai pasakojimas žaismingais paveikslėliais, kartais su žodžiais ir paaiškinimais. Jais pabrėžiami personažų būdo bruožai, glausčiau perteikiamas pasakojimas.
5a klasės mokiniai su istorijos mokytoju Mindaugu Norkevičiumi apibendrindami medžiagą, kurią išmoko: nuo pirmųjų žmonių atsikėlimo į Lietuvos teritoriją iki Abiejų Tautų Respublikos žlugimo, rengė kūrybinius darbus-iliustruotus komiksus, kurių tema – kaip keitėsi Lietuvos valstybė?
Anot mokytojo, tokios užduotys, kaip iliustruotų komiksų rengimas, mokiniams padeda įsiminti istorinius įvykius, ugdo kūrybiškumą.
Atliekant užduotį mokiniai rėmėsi komikso kūrimo eiga:
istorinių temų aptarimas su mokytoju;
paveikslėlių atspindinčių istorinio įvykio eigą piešimas;
linksmų replikų-posakių sukūrimas;
svarbiausių detalių paryškinimas;
savo darbo pristatymas klasei.





Metodas taikomas siekiant apibendrinti išmoktus istorinio laikotarpio įvykius, asmenybes ir jų veiklą. Taip ugdomos mokinių ne tik dalykinės žinios, bet ir socialinės-pilietinės, asmeninės ir kūrybiškumo kompetencijos.